Často kladené otázky
Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží je zpravidla zasíláno přes Zásilkovnu či Českou poštu. Způsob dopravy vyberete v pokladně.
Jak mohu zboží zaplatit?
Preferován je bezhotovostní kontakt bankovním převodem, v budoucnu je v plánu online platební brána umožňující platby kartami
Mohu zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu?
Ano, pokud nebyly na výrobku prováděny změny na vyžádání, v tom případě se 14denní lhůta nedá uplatnit.
V ostatních případ je podmínkou nepoužitý výrobek, který nejeví známky poškození či s ním nebylo jinak manipulováno, a je kompletní včetně všech komponent.
Co není považováno za vadu výrobku?
Za vadu se nepovažují drobné, zpravidla bodové, nerovnosti na povrchu vznikající při výrobě, rovněž barevné odchlky v odstínu mezi skutečným stavem a fotografií na internetu.